Hobbies Blogs - Blog Rankings Genevieve's miniacollection: Mon été - My summer

lundi 28 août 2017

Mon été - My summer



J'ai eu le plaisir de retourner à Bexhill avec des jeunes pendant 15 jours et j'ai eu le temps de faire du tourisme dans cette région que j'aime beaucoup.

I had the pleasure to go back to Bexhill with students for a fortnight and I had time to do some sightseeing in that region that I love.



A Hastings j'ai même vu des miniatures au Fishermen's Museum.

In Hastings I even saw some miniatures in the Fishermen's Museum.



Avant l 'Angleterre j'avais été occupée avec des cours particuliers et une commande de broderie miniature. Donc pas beaucoup de temps pour des histoires ou ma collection, néanmoins j'ai essayé quelque chose de nouveau. Avec des photos j'ai fait une courte vidéo, je pense que je vais essayer d'en faire d'autres.

Before going to England I had been busy with private tuitions and a commission for a miniature needlework. Therefore not much time for my stories or my collection, nevertheless I tried something new. With photos I have made a short video, I think I am going to make more.



C'est mon premier essai de publier une vidéo donc j'espère que cela va marcher correctement...

It's my first attempt to publish a video so I hope it will work correctly...


Bonne semaine! - Have a good week!



12 commentaires:

Catherine a dit…

bonjour Genevieve ,
la petite vidéo marche très bien , elle n 'a qu'un défaut , elle est beaucoup trop courte ! :)
je te souhaite une très bonne rentrée .

Ilona a dit…

Bonjour Geneviève! Thank you for sharing the wonderful pictures, it's good to read that you had a great time in England.
The video was succesful, but a little bit too short for me ;)!
Welcome back into the blog world, I've missed your stories about your miniature children.
Bonne journée. Amicalement, Ilona

Irene a dit…

It looks as though you had a good time in Bexhill and I especially liked your cottage photos. It looks like a lovely area. Well done too with the video - another lovely little scenario and a very good first attempt.

claude a dit…

merci pour le partage des photos de voyages
et merci pour la vidéo!
bonne semaine

Giac a dit…

Bonjour Genevi♪8ve,
Votre premier video est un success! Je suis heureux que ce fut un beau voyage. Quelles belles photos! J'ai hate de voir votre prochain video!
A bientôt
Giac

Drora's minimundo a dit…


It's fantastic when you can go with students and enjoy visiting places you love.
Your little video clip is turned out very good, especially since it's the first. I loved it.
Hugs, Drora

Piikko a dit…

Hi Geneviève! Great to hear that again you've had lovely time in England. Thank you for the pictures!
Your little video is adorable! I also think you should make them more.
Have a great Sunday!
Hugs, piikko

miniacollection a dit…

Merci beaucoup pour vos commentaires!!! Ils m'encouragent à faire d'autres vidéos.
Bises
Geneviève

Thanks a lot for your comments!!! They encourage me to make more videos.
Hugs
Geneviève

UplayOnline a dit…

I've missed your stories about your miniature children.


แตกใน xxx

miniacollection a dit…

Roth thanks a lot and for all your other comments!
Hugs
Geneviève

Capucine miiniatures 1:12 a dit…

Très mignonne, cette petite vidéo!

miniacollection a dit…

Capucine merci beaucoup! Tu vois j'ai suivi tes conseils et télécharger l'application que tu m'avais trouvée.
Bises
Geneviève

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...